Förkylning på G?

Snuvig har jag vart hela graviditeten, läst att det kan vara ett symtom på graviditeten. Så det har jag inte brytt mig om, men senaste veckan har jag mått lite sådär. Ont i huvudet, slö, och väldigt trött. Min sambo har vart förkyld under veckan så kan mycket väl vara en förkyldning på G. 

Min mage är inte heller helt i form, jag går ju som sagt inte på toa lika ofta längre och det märks. Har endel magknip, och öm i magen. Igår åt vi köttfärsås och spagetti dock va grädden lite tjock överst men smaka eller lukta inget kostigt. Men nu är jag ju rädd att jag ska få Listeria :( Funderar på att ringa barnmorskan och fråga om de är någon fara, verkar vara väldigt få som får. 
Är lite små knasig i magen idag (såklart) men inte vart på toa sen i lördags tidigt på dagen så inte konstigt om jag känner lite magknip. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0