Försöker stressa ner..

Jag har lämnat in mitt modersintyg som jag fick i tisdags och jag har även sakta men säkert börja fylla i papprena för graviditetspenning. Det är det en av två saker som gjort mig så stressad i veckan. Jag fattar inte ett skit av det, det är många dumma frågor och jag känner mig mest förvirrad. Har fått hjälp nu så känner att jag har lite bättre koll men jag har det svåraste kvar. SUUUCK! Men det ska nog gå bra sambon får hjälpa mig lite, sen ska en arbetskompis läsa igenom det också. Om jag får beviljat vilket jag hört att jag kommer få eftersom jag jobbar ensam i ett dygn så kommer jag gå hem 25 april, herregud det är ju snart??? Tiden rusar iväg! Snart är det dags att föda, hjälp!!! 
 
Vi har ju även ett annat härligt problem som stressar mig, vårt boende!
Probelmet är inte lägenheten vi får plats tre styckna här inga problem, dock är problemet att vi bor högst upp och våran hiss är minimal. Inte en chans att barnvagnen får plats där. Och vi kan inte ha den nere i trapphuset heller. 
Så det känns sådär just nu, trodde vi stod i kö på ett ställe där vi hittat en lägenhet men det gjorde vi inte så nu har jag ringt ett annat ställe där vi hade bättre chanser när det gäller kön. Nästa problem är att jag är jävligt kräsen och jag älskar lägenheten vi bor i nu, kommer göra ont att vi måste flytta! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0