Shopping..

Igår va vi och kollade på babyskydd igen för det var vissa grejer vi inte hängde med på angående basen men nu förstår vi och har även bestämt oss för Britax. 
Dock beställer vi inte från nätet som var planen från början utan vi beställer där vi köper vagnen som vi tänkte beställa i början av mars, då är vi i vecka 25. 

Vi har även planer på att åka till Ullared och handla bra och ha grejer och annat kul som finns till Lillan men när hade du åkt iväg? Jag funderar på början av April? Är det för tidigt? Har ju BF i 25 juni. Jag är rädd att jag inte kommer orka med en tur längre in i graviditet och  så lång bilresa. Så tänkte att det kanske är smart att inte vänta för länge men kanske är tidigt? Man avgör ju själv men som sagt när åkte ni iväg på liknande saker och köpte grejer? 

Kommentarer
Postat av: tanniz

Tycker inte det är tidigt att åka i v 25. Vi planerar själva en resa dit i mitten av mars. Runt v 28 är jag nog i då. Ser den resan som startskottet till allt som måste handlas. Vi har inte köpt nåt än utan väntar på den resan för att se vad som inte lyckas hittas där. Så åk ni när ni tror att det är minst folk där. Brukar vara aningen packat vissa dagar :)

Svar: Det blir väl typ vecka 28-30 vi åker isf i vecka 25 beställer vi vagn och babyskydd! :) åhh va bra ;) gott och höra hur andra gör. Haha ja va det också ;)
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-02-16 @ 12:03:33
URL: http://tanniz.bloggo.nu
Postat av: Fertilitetsresa

Snacka om skillnad i tänk va? Du planerar att klpa i vecka 25 - samma vecka som jag rekommenderas vara KLAR med alla inköp!!? Går inte att få in i huvudet, jag säger då det...
Planerar också att åka till Ullared, men ja, det känns tidigt - men man ska ju orka också...

Svar: Ja! ;) Men du väntar ju två och jag en. Du kan ju ev föda lite tidigare än planerat, kan ev hända mig också iofs ;) Jag har som du väldigt svårt att ta steget att shoppa. Köpt lite kläder men inget annat. Vi har bestämt både vagn och babyskydd men jag känner mig inte redo än ;) Men vi måste beställa i mars för att vara säkra att få det vi vill.
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-02-21 @ 21:43:45
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0