Vecka 21 (20+2)

I onsdags gick vi in i vecka 21, jag har haft en helvetes vecka med jobb och vart väldigt stressad så blir lite sen veckouppdatering denna veckan. Jag har inte så super många systom kvar längre, inte dom som jag hade i början av graviditeten iaf. Nu är det mest att jag är extrem trött, och jag har väldigt dåligt kondition, kroppen börjar bli tyngre, och jag är hungrig för det mesta. Så symtomen har ändra sig lite. 
 
Jag känner vår lilla tös allt oftare och jag känner henne när jag rör mg nu, jag behöver inte ligga helt stilla för att känna. Hon är väldigt aktiv där inne men när någon ska känna är det bara små buffar som bara jag känner. Sambon sparkar hon gärna på men ingen annan. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0