Vecka 22 (21+1)

Igår gick vi in i vecka 22 tänk att jag över halva tiden? Det känns så himla overkligt! Vi har ju köpt lite kläder och så men inget av dom större grejerna än, men vi har nog bestämt både barnvagn och babyskydd. Spjälsäng vet jag en jag vill ha och ha kollat på den i typ ett år, har lite svårt att släppa den. Det är inte den billigaste + att vi ska få den så känns så dumt när den är rätt dyr! Vi får se hur det blir ;) Vet inte riktigt när man ska börja beställa sakerna? 

Har haft lite ont/öm i magen och även hugg ner på äggstockarna de senaste dagarna så ringde till BM idag. Jag fick det svaret jag trodde jag skulle få men nu kan jag slappna av. Troligtvis är det pga att det bökar runt där inne, tarmarna arbetar, plus ligamentsmärtor. Vilket jag misstänkte! Men känns bättre att ringa en gång för mycket än en gång för lite. 

Annars funderar jag på gravid försäkring? Vilken ska man ta? Ska man lägga till ngt extra? Hur gjorde ni? 

Annars mår jag rätt ok, jag är bara sjukt trött och min rygg är inte alls rolig vissa dagar. Men i det stora hela mår jag bra och försöker njuta av lillan i magen. 



Kommentarer
Postat av: alex

trygg-hansa är den bästa säger de, när det gäller personförsäkringar. jag valde den:)

2014-02-14 @ 19:32:01
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0