Vecka 24 (23+1)

Igår gick vi in i vecka 24, allt börjar kännas mer verkligt nu. Jag börjar äntligen förstå att jag faktiskt ska bli mamma. Att vi ska få ett litet knyte efter alla år som vi kämpat! 
 
Mina dagar går till att kolla ut massa saker vi kan köpa eller behöver köpa ;) 
Jag hittar så mycket fint och blir alldeles tokig, dock vill jag vänta tills vi vart i Ullared. Vill se vad vi får med oss därifrån först. Dock blir det nog mest bra och ha saker därifrån skulle jag tro. 
Inväntar även att det ska komma in lite sommarkläder som vi kan köpa men är så trögt tycker jag. 
Ett tips på ett ställe med billiga kläder med bra kvalité NEXT! Jag har inte själv handlat där än då jag som sagt inväntar lite mer sommarkläder men bara dom får in ska jag göra en beställning.
 
Min influensa vill inte helt släppa är snorig och hostig än. Hostan är allra värst speciellt på nätterna! 
Jag hoppas innerligt det går över snart. Men i morgon börjar jag jobba igen. 
 
Ska försöka fixa gravidförsäkring idag också. Ser ut att bli folksam eftersom jag har flera försäkringar där. 
Vi skulle ha fixat detta förra veckan men pga sjukdom har det ej blivit av. 
 
Känner vår lilla i magen mycket mer nu och ibland kan vi känna henne om vi klämmer lite på magen och ibland buffar hon tillbaka! ♥ 
 
Nästa vecka ska vi till BM igen vilket känns skönt, känns som en evighet sedan sist. Sambon ska också med denna gången han har fått lite ledigt på jobbet. Han vill höra hjärtljuden och sen är detta ett rikitgt mötet eller vad man ska säga, det är inget extra. Ska bli spännande! Antar att vi ev pratar lite mer förlossning och sådan denna gången, jag hoppas det iaf. För jag känner att jag behöver prata om det lite mer, sen att jag även vill ha en remiss till förlossningen för att hälsa på innan. Tycker det verkar kanon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0