Kollat på barnvagn och babyskydd

Idag har vi vart och kollat på barnvagnar, shit vilken djungel! Vi vet ju att vi vill ha en Emmaljunga men finns ju 100 olika sorter. Vi har fastnat för en och den hade vi fastnat för innan vi börja kolla. Och nu när vi kollat är den fortfarande en favorit! Så det blir nog den! 

Vi har även bestämt oss för att köpa ett babyskydd. Jag hitta en jag fastna för när jag kolla runt på nätet. Och den fanns i butik idag så vi fick se den i verkligheten och den va så fin! Så den blir det nog också, plus att den finns på rea nu! :) 

Det känns väldigt konstigt att VI kollar på barnvagn och babyskydd mm. Mycket känslor, så idag är det kaos i mitt huvud! Men på ett positivt sätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0