Vecka 20 (19+0)

När vi var på RUL så fick samma beräknat datum som tidigare 25 juni men vi går in i ny vecka på onsdag istället för torsdag. Så därför kommer veckas 20 uppdatering idag. 
 
Mina symtom går lite upp och ner från dag till dag och det är väl så det kommer vara. Ibland mår jag illa, ibland inte. Trött är jag hela tiden det är det symtomet som sitter i hela tiden. Har inte blött näsblod på en vecka (helt otrolig) har inte heller känt fogarna, peppar peppar! 
 
 
 
Nu när vi sett vår lilla prinsessa böka runt där inne så är det lättare att känna henne och igår kväll kunde sambon känna henne också. Så blev ett härligt gråtkalas innan läggdags.
 
Jag har jättesvårt att ta in att det är en tjej för va så säker på kille. Men de är verkligen super kul med tjej för på sambons sida är det bara killar, och på min mammas sida bland kusinerna är jag enda tjejen så lite kul. Sambons familj är ju jätte glada för en tjej speciellt svärmor. Men det hade absolut inte spelat någon roll om det var en kille vi hade vart lika glada, hopps ni förstår hur jag menar. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0