Vi lever..

Blir dåligt med uppdatering här, dagarna rusar iväg och man hinner knappt med. 

Vi alla mår och dagarna börjar gå lättare och vi börjar få in rutinerna bra. Lillan måste ha mat var tredje timme dygnet runt pga viktnedgång. Men det börjar äntligen gå uppåt. Amningen har krånglat men den går äntligen bättre men jag både pumpar och ammar just nu, och ni undrar säkert varför? Det är för jag vill ha koll på så jag vet att hon får i sig mat. Jag tycker det känns tryggast. Planen är att kunna helamma inom kort. 

Jag vill även tacka för alla grattishälsningar vi fått ♡

Bilder kommer jag tyvärr inte lägga upp på vår dotter, det gör jag inte på andra sidor på nätet heller och det samma kommer gälla här. 

Jag funderar på att skriva en förlossningsberättelse om ni vill? Förlossningen gick ju väldigt snabbt så blir en kort men kan vara intressant ändå kanske? :) 


Kommentarer
Postat av: Ida

Tycker det är bra av dig/er att välja att inte sätta upp några bilder!
Vill gärna höra Förlossningsberättelsen!

2014-06-23 @ 07:16:51
Postat av: Mia

Vi förstår dig helt och hållet <3
Och en förlossningsberättelse vill vi mer än gärna höra!! :) :)

2014-06-23 @ 07:25:02
Postat av: tanniz

Kul att höra ifrån dig. Förstår och håller med dig om bilderna. Vi kommer inte heller att lägga ut några på Knut.
Läser gärna berättelsen om hur lillan kom till världen :)
kram

2014-06-23 @ 14:57:49
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0