Ett besök på förlossningen

 I morse fick jag sammandragningar igen men denna gången var det värre (vilket jag inte trodde det kunde bli) och dom kom väldigt tätt. Vi ringde förlossningen och hon jag prata med ville vi skulle komma in. Att ta få på sig ngt annat än pyjamas som redan var på var inte det lättaste och att sen ta sig ner till bil och åka bil i en timme med värdens sammandragningar är inte att rekomendera men det var bara att bita ihop. 

Dom kolla hjärtljud på lillan en stund och kolla så inte hon tog skada av sammandragningarna men hon mådde fint. Gjorde även ett VUL där dom kollade så livmodertappen inte blivit påverkad men den var så fin så. Lämna även urin prov och ngt mer prov, urinprovet visa lite äggvita och vita blodkroppar så det skickades på odling. 

Jag tror jag har en urininfektion, det svider inte när jag kissar men känns konstigt i underlivet som det gör när man har urininfektion. Jag har ju haft det tidigare och känner igen känslan. Så jag hoppas det visar på det så jag kan få medicin och då får jag även ett svar på mina regäla sammandragningar. 

Har inte alls lika ont men har fortfarande ont. Jag hoppas det är bättre i morgon. Himla skönt att veta att lillan i magen mår bra, det är det viktigaste. Hade dock velat göra ett UL men det gjorde dom inget. 

Det jobbiga var att läkarn vi hade idag har vi haft tidigare och vi är inte direkt glada i han. När jag såg han visste jag att vi haft han innan och det var han som var så okänslig vid vårt MA! Jag har sagt att ser jag honom igen ska han få en käftsmäll men fick behärska mig. Men hade gärna haft en annan och hoppas det var sista gången jag såg han. Men han gjorde en bra insats idag men tål honom ändå inte. 


Kommentarer
Postat av: Frida

Jobbigt du måste haft det! Krya på dig! Kram

Svar: Det va inte jämt det lättaste men känns bättre idag :) Så hoppas det fortsätter så nu. Tack! Kram
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-03-22 @ 23:28:19
URL: http://minbebis.com/blogg/komtillmig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0