Vecka 26 (25+1)

Igår gick vi in i vecka 26 och jag ÄLSKAR verkligen att vara gravid. Jag är så himla tacksam att jag får uppleva det här, finns inga ord som kan förklara vad det här betyder mig. Jag är sjukskriven och måste ta det lugnt, mina fogar är inte mina bästa vänner men va fan gör det? Jag får uppleva det finaste som finns ♥
 
Vi har missat att tagit bilder denna veckan då det vart mycket men vi måste verkligen bli bättre på detta. Både jag och sambon tappar bort dagarna och helt plötsligt är det ny vecka. Vi måste även bli bättre på att ta bilder på mig i "vardagen" eller vad man ska säga. Finns knappt några vanliga bilder eller vad man ska säga med kläder på som gravid. Dock har ju inte magen synts så länge så inte vart så lätt heller. Men det är något vi verkligen ska bli bättre på. Vill ha så mycket bilder det går.
 
Annars är det full fart i magen och nu syns det även på magen när hon sparkar. 
Så nu ligger jag mer än gärna och kikar på magen. 
 
Nästa vecka ska vi till KD och träffa någon och prata om förlossningen och gå igenom och så (tror jag) 
Vi vet inte helt rikitgt vad det är man får göra men vi är tacksamma för det hjälp vi får. 
Ska även till BM igen till veckan och även läkare. Så nästa vecka består av massa läkarbesök. 
Även fått min graviditetspenning BEVILJAD! 

Kommentarer
Postat av: Frida

Tänk att du är i vecka 26 nu :) så kul!

Svar: Ja! :) åh du är så nära. Läste om vattenläckan! :/ typiskt! Hoppas läkarn ringer upp idag :)
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-03-15 @ 07:53:21
URL: http://minbebis.com/blogg/komtillmig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0